tisdag 24 april 2012

Livet går vidare...

De känns som alla pusselbitar börjar hitta varandra nu. Allt börjar kännas så himlans bra efter allt vi har varit med om. Jag tror faktiskt att de här året kommer bli rätt bra endå! Bara tänka positivt ... Fast de är inte så lätt alla gångerna och de är många som frågar hela tiden hur vi orkar... Men vad ska man göra ?! Man kan ju inte ligga hemma och vänta på ingenting. Fast hade nån frågat mig för 3 månader sen så hade jag svarat nått helt annat!

Jaja slut snackat om de .. De känns bättre nu och allt kommer bli bra , de måste bli bra... Har hela livet framför mig och jag har inte tid att tänka negativt hela jävla tiden.

Den här veckan har varit den bästa på länge speciellt för K ! Han förtjänar verkligen de här positiva och nu har vi massor med planer framför oss :).

Känns bra helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar