torsdag 28 juni 2012

Suger

Jag Har varit så dålig på att uppdatera så att de är pinsamt!! Har ju massor med bilder som jag vill visa upp för hela världen men orken har liksom inte funnits!! Nya tag IGEN.

Hänt en del och jag orkar inte skriva ALLT här men vi har tränat massor, varit i stugan, fikat, åkt båt... Ja mycket! Karma fick följa med till jobbet för nån vecka sen. vi hade kollo med ungarna ute på en camping plats och då fick hon följa med. Hon var jätte duktig och barnen älskade henne. Hon var cool lugn och jag blev faktiskt chockad hur lätt hon anpassade sig. Karma kan även vara själv ett tag hemma nu och även där är hon helt underbar. Har fått den perfekta hunden nästan :)!  Fast igår så kissa hon i sängen och de var mindre populärt! En av dom få gångerna hon har gjort nått inne. 

Hennes träning går riktigt bra och hon är väldigt lättlärd. De är så kul med en hund som vill träna. Jackie tycker inte de är så lockande . 

bjuder på lite bilder från i helgen då vi var till stugan i Hällefors :)!

Karma tyckte om att åka båt :)!

<3

Min älskling !:)

Karma hitta nått under vattnet :)!

Jackie 

K var så söt i flytvästen :)!

1 kommentar:

  1. Kul att träningen går så bra! Och fin hon är i flytvästen! :)

    SvaraRadera