onsdag 11 juli 2012

Gottochblandat

Jag är riktigt dålig på att uppdatera just nu men de är ju sommar och ja jag har egentligen ingen bra ursäkt :). 
Vi har hunnit med en del och Karma har hunnit blivit 16 veckor nu. Träningen går framåt och jag har till och med anmält oss till en utställning som kommer vara den 10/8 tror jag det var. Hennes livs första och de blir riktigt spännande att se vad dom kommer säga om våran skönhet. Vi ska även iväg på valp träff i början av Augusti, de blir en hel helg med roliga aktiviteter för hundarna och de ska även bli riktigt kul att se dom andra i valpkullen och även kullen innan kommer vara där. 
Bjuder på lite blandade bilder från senaste veckan . Tar hela tiden men kan ju inte lägga ut allt. Ni kan även följa mig på Instagram från dom som har och där heter jag Alexxxiiis
De var allt för den här gången. 









3 kommentarer:

  1. Ja jag också :) Så roligt att träffas och se hur hundarna blivit olika individer och skapa kontakter är alltid roligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen :)! Räknar ner dagarna he he

      Radera
  2. Det är helt okej att inte uppdatera på sommaren, då har man ju andra roligheter för sig :) Härliga bilder och kul att träffa kullsyskonen :) Karma är så söööööööt att jag döööör!

    SvaraRadera