onsdag 23 maj 2012

Varmt!

Jag och hundarna var över till Malin runt lunch och hundarna älskar att springa runt där, eller iaf Karma. Jackie får sitta i långlina då hon är väldigt duktig på springa iväg bort i skogen . Karma hitta en gömma under  deras hus och hon bara försvann :). Jag blev orolig där ett tag för jag blev rädd att hon skulle fastna och inte kunna krypa ut men de var ju lugnt :)! En trevlig dag som slutade med att träna Karma. 

Ju längre man har Karma lär man såklart känna henne. Jag är chockad vad självständig hon är, väldigt framåt är hon också men inte sådär jobbigt. Vi tränar mycket på att ta det lugnt just nu och kunna bryta av i buset. Även på att och vänta. Vi har inte haft koppel på henne än. De blir väl snart de också men just nu tycker jag det är bra. Jag är så nöjd med den här lilla tjejen och glad att vi valde henne . Hon passar så bra in i våran lilla familj och hon älskar att jobba. Karma anpassar sig väldigt bra till allt nytt hon är med om och de är väldigt skönt. 

Svalt och skönt i buskarna

Bus med Jackie är det bästa som finns :)

En utslagen stjärna :)!

1 kommentar:

  1. Gud va roligt att Karma också är så lättlärd! Man undrar ju på om det är rasen eller om man vart så lycklig och hittat en så bar skock med valpar ;)
    Koppel kommer gå jättebra!

    SvaraRadera