lördag 12 maj 2012

Underbar


Japp nu är hon här hos oss :)! Resan hem från Gävle började väl inte så bra.. Karma hade lite separationsångest. mina öron blödde lite och jag har nog blivit hörselskadad men efter de så somnade hon och sov nästan hela vägen hem. Riktigt cool liten tjej har vi fått. Hon har väl sovit de mesta av tiden och då hon inte har gjort de så har vi varit ute och de är hennes bästa de märks! Så fort vi ska gå in så kutar hon i väg och busar och tycker det är jätte kul när matte får gå efter.. Fast jag är hård så de kommer vi träna stenhårt på :)! Har också märkt att hon är väldigt pratig när man håller på med henne.. de kommer små gulliga ljud ifrån henne och jag smälter lite grann :)! 

Tack Lina för den fina valpen vi har fått. De har bara gått en dag men vi är så nöjda med henne .. Fast vi får väl se om några veckor vad jag skriver då hä hä ..
Hon älskar sin lilla kartong som hon fick åka hem i. så den har vi hemma också . Hon är väldigt lugn och trygg..



Lite bilder från idag <3


3 kommentarer: