torsdag 3 maj 2012

Vår

Vädret är underbart :)!! Fast det ska tydligen regna imorrn... Hmm hoppas inte!

Just nu tycker jag att Jackie är omöjlig, hon drar i kopplet, hon lyssnar inte. ... Ja allt är kaos just nu. Men sen när Kalle går med henne ja då jävlar är hon snäll som ett litet lamm. Löpet kanske är på G?
De ska bli riktigt kul att se hur hon reagerar på den lilla .. :) spännande! Jackie har liksom alltid varit valp i våra ögon så vi får se.

Karma är tydligen en riktig klätter apa:)



1 kommentar:

  1. Ja Lina tror lillan kommer bli jättefin och det tror jag med! Jag älskar att hon är så feminin och självklart att hon har humör. Jag vill ha humör hos mina hundar, det är bra i tävling :) Jag vill främst träna och förhoppningsvis tävla agility och freestyle men också lite lydnad. Och om hon får ett bra temperament kanske hon får bli mamma om ett par år. Nu är det inte långt kvar tills vi får hem våra godbitar :D Gud så man längtar!

    SvaraRadera